הנחיות להחלפת תיקיית BIN.95 בשרת

 שימו לב: את החלפת תיקייה BIN.95 בשרת יש לבצע כאשר אין משתמשים מחוברים למערכת.

  1. יש לגשת למרכז ההורדות ב-Priority Xpert שלנו.
  2. ברשימות הבחירה יש לבחור בנושא את עדכון תיקיית BIN.95 ואת הגרסה ובסיס הנתונים בה אתם עובדים, ואז על החל חיפוש לאיתור הקבצים.
  3. יש לבחור בתוספת שנקראת עדכון תיקיית 95.BIN
  4. יש ללחוץ על "הורד" ולשמור את הקובץ במחשב השרת.
  5. לפני ההרצה יש ליצור עותק במיקום נפרד של התיקייה המקורית כגיבוי. 
  6. ישנם Services בשרת שקשורים ל-Priority ויש לעצור אותם, ה- Services הם:
  7. עובדים בממשק הוובי: יש לעצור את ה-Service של Priority App Server  בזמן ההחלפה של ה-BIN. 
  8. יש להריץ את הקובץ כאשר אין משתמשים במערכת. משך הריצה כעשר דקות.
  9. לעובדים בממשק החלונאי עם תחנות עבודה: יש לעדכן את ה-executables בתחנות. הנחיות מפורטות ניתן למצוא כאן.
  10. לעובדים בממשק הוובי: יש להתקין מחדש את שרת האפליקציה לפי ההנחיות כאן.

  11. יש לאתחל את כל ה-Services בשרת שהופסקו.

  12. בסיום יש להריץ את התכנית רענון רשיון מהנתיב: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > רענון רישיון.