הנחיות להחלפת תיקיית BIN.95 בשרת
שימו לב: את החלפת תיקייה BIN.95 בשרת יש לבצע כאשר אין משתמשים מחוברים למערכת.
- יש לגשת למרכז ההורדות ב-Priority Xpert שלנו.
- ברשימות הבחירה יש לבחור בנושא את עדכון תיקיית BIN.95 ואת הגרסה ובסיס הנתונים בה אתם עובדים, ואז על החל חיפוש לאיתור הקבצים.
- יש לבחור בתוספת שנקראת עדכון תיקיית 95.BIN.
- יש ללחוץ על "הורד" ולשמור את הקובץ במחשב השרת.
- לפני ההרצה יש ליצור עותק במיקום נפרד של התיקייה המקורית כגיבוי.
- ישנם Services בשרת שקשורים ל-Priority ויש לעצור אותם, ה- Services הם:
- Priority Search Server
- Tabula Task Scheduler
- Priority Data Exchange
- Priority Redis
הערה: לא כל הרשימה הנ"ל תהיה בהכרח קיימת בכל התקנה.
- עובדים בממשק הוובי: יש לעצור את ה-Service של Priority App Server בזמן ההחלפה של ה-BIN.
- יש להריץ את הקובץ כאשר אין משתמשים במערכת. משך הריצה כעשר דקות.
- לעובדים בממשק החלונאי עם תחנות עבודה: יש לעדכן את ה-executables בתחנות. הנחיות מפורטות ניתן למצוא כאן.
לעובדים בממשק הוובי: יש להתקין מחדש את שרת האפליקציה לפי ההנחיות כאן.
יש לאתחל את כל ה-Services בשרת שהופסקו.
בסיום יש להריץ את התכנית רענון רשיון מהנתיב: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > רענון רישיון.